OM KLUBBEN

#Fællesskab - Sport - Oplevelser  

Skanderborg Håndbold er med sine over 650 medlemmer og mere end 250 frivillige en af Danmarks største håndboldklubber.

 

Klubben, som blev grundlagt i 1982, består i dag af en stor ungdomsafdeling, der rummer alle årgange og niveauer, Skanderborg Håndbold Elite Akademi, SHEA, samt Skanderborgs LigaKvinder.

Læs mere om klubben og find klubinfo herunder!

 

MEDLEMSSKAB & KONTINGENT

Indmeldelse og Betaling

I Skanderborg Håndbold benytter vi Klubmodul til registrering af spillere

 

Klik her for at melde dig eller dit barn ind i Skanderborg Håndbold:

skanderborghaandbold.klub-modul.dk

For seniorhold samt U9 – U19 ungdomshold vil der blive opkrævet kontingent 2 gange for hver sæson. 

For U5 – U8 vil der ske opkrævning 1 gang pr sæson pr 15.oktober med betalingsfrist 25. oktober.

Systemet vil fremadrettet også blive brugt til opkrævning i forbindelse med deltagelse i stævner.

Kontingentsatser 2022/23

Hold
Kontingent-Sats
Betaling
U19 drenge
2035 kr.
2 rater
U19 piger
2035 kr.
2 rater
U5 drenge & piger
730 kr.
1 rate
U6 piger
940 kr.
1 rate
U7 piger
940kr.
1 rate
U8 piger
940kr.
1 rate
U9 piger
1.350 kr.
2 rater
U11 piger
1.610 kr.
2 rater
U13 piger
1.740 kr.
2 rater
U15 piger
1.860 kr.
2 rater
U17 piger
1.910 kr.
2 rater
U17 piger, SHEA
1.990 kr.
2 rater
U19 piger, SHEA
2.125 kr.
2 rater
U6 drenge
940 kr.
1 rate
U7 drenge
940 kr.
1 rate
U8 drenge
940 kr.
1 rate
U9 drenge
1.350 kr.
1 rate
U11 drenge
1.610 kr.
2 rater
U13 drenge
1.740 kr.
2 rater
U15 drenge
1.860 kr.
2 rater
U17 drenge
1.910 kr.
2 rater
U17 drenge, SHEA
1.990kr.
2 rater
U19 drenge, SHEA
2.125 kr.
2 rater
2 Division
1.750
2 rater
3 Division
1.650
2 rater
Jyllandsserie
1.550
2 rater
Serie 1,2,3,4
1.050
2 rater
 

KONTAKTPERSONER

Bestyrelse & Fælles Funktioner

Opgave
Rolle
Navn
Telefon
Email
Bestyrelse
Formand
Jens Christensen
40731655
jch@skanderborg-haandbold.dk
Bestyrelse
Næstformand
Mai-Britt Soo
50837134
maibrittsoosh@gmail.com
Bestyrelse
Økonomi-ansvarlig
Lotte Munch
40815580
lm@lmregnskab.dk
Bestyrelse
Repr. for Ungdom
Signe H. Thomsen
61792798
thomsen.signe@hotmail.com
Bestyrelse
Repr. for Dame-elite
Peter Frederiksen
23600507
pf@4ap.dk
Medlemsregistrering
Kontingent og spillercertifikater
Vagn Christensen
22960118
turnering@skanderborg-haandbold.dk
Turneringsansvarlig
Turneringsleder
Vagn Christensen
22960118
turnering@skanderborg-haandbold.dk
Økonomi
Bogholderi
Janni Nigaard Nielsen
22841180
bogholderi@skanderborghaandbold.dk
Fælleden
Koordinator
Louise Cramer
21647251
louise.cramer@skanderborg.dk

Alle Kontaktpersoner:

(Åbner i nyt vindue)

 

KLUB FRIVILLIG

#Bliv Frivillig i
Skanderborg Håndbold

#Klub Frivillig består af en masse dedikerede mennesker, som har forskellige opgaver i forbindelse med afvikling af håndboldkampe på Fælleden. Nogen har været med i 25 år – andre er helt nye ”på holdet”.

Det er selvfølgelig især til kvinde- og herreligakampene, der er brug for mange frivillige hænder og opgaverne er inddelt i grupper:

  • Dommerbord: Forestår afvikling af kampe med bl.a. tidtagning, opdatering af målscore og målscorere mv.

  • Entré: Sælger og/eller tjekker billetter ved indgang til Orangeriet.

  • Gulv: Sørger for reklamer på gulvet og andre steder i hallen – og fjerner dem igen efter kampen(e). Banen skal være klar mindst 1½ time før kampstart.

  • LED-bandits: Sætter de elektroniske reklamer op før herreliga-kampene, og har forskellige funktioner ifm. kampafviklingen: f.eks. portal ved indløb, musik og speak, styring af reklamer mm. på Kuben.

  • Merchandise: Sælger trøjer, kasketter, nøgleringe, halstørklæder osv. med klub-logo.

  • Salgsbod: Sælger div. drikkevarer og slik/chips. Gør boden klar (oftest dagen før kamp), og “pakker sammen” igen efter kamp.

  • Sikkerhed: ”De gule veste”, som laver relevante afspærringer, viser publikum til rette, “shiner” publikums-områder efter kampen(e) og træder til, hvis der opstår en uventet situation, f.eks. ved akut sygdom i hallen.

  • Video: Optager dagens kamp(e) til senere brug for bl.a. dommernes gennemgang af kampforløb.

  • VIP’en: Servicerer sponsorer og øvrige “Vip-gæster” + hjælper ved buffet i restauranten.

 

Der er ALTID brug for flere hænder!

Så kontakt gerne Inger, tlf.: 51 36 92 33 – mail: is@skbhaandbold.dk for at høre mere, hvis du har lyst til at blive en del af flokken.